header

Delavnica: CELOSTNI 360 – STOPINJSKI POGLED NA MARKETING

Predno se lotimo kakršnihkoli aktivnosti v marketingu je nujno, da definiramo določene temelje. Tako kot pri hiši, so tudi v marketingu pomembni trdni temelji na katerih lahko gradimo.

Vabimo vas, da jih postavimo skupaj na praktični delavnici, kjer bomo skozi metodo 5K postavili temelje za vse nadaljnje marketinške strategije in aktivnosti:

  • KAJ (izdelek/storitev/prodajni program, product portfolio…)
  • KOMU (ciljne skupine, kupci, stranke, ciljne publike…)
  • KAKO (vsebine, sporočila, USP/UVP-ji)
  • KJE (kanali, stične točke, faze nakupnih lijakov/poti)
  • KDAJ (dnevi, ure, prodajni „vrhunci“, sezonske posebnosti,…)

VSEBINA:

– Pregled trenutnega stanja – 360 stopinjska diagnostika

Definiranje ciljnih skupin: Motivacije & cilji, izzivi, vzorci obnašanja & „digitalne sledi“, idealna uporabniška izkušnja, točke bolečine (pain points), tehnologije, kanali in viri informacij

Kupec: Tipični strahovi, pomisleki, ugovori in odgovori/sporočila, učinkoviti in enostavni odgovori oz. sporočila, jasna in kratka (ter konsistentna) sporočila

Definiranje USP-jev (unique selling proposition): (unikatne dodane/konkurenčne prednosti): Kako komunicirati ključne, unikatne, konkurenčne prednosti

Definiranje komunikacije in vsebin: Po posameznih fazah marketinškega „lijaka“ (odločitvene poti)

Točke bolečine (pain points) in rešitve podjetja za konkretne točke bolečine v kupčevi nakupni poti

– „Flowchart“ kampanj: Vizualizacija in načrt poteka kampanj in aktivnosti

Delavnica je primerna za marketing strokovnjake, prodajnike, tiste, ki bi radi razumeli logiko strateškega načrtovanja spletnih aktivnosti vse, ki si želite pridobiti praktična znanja za samostojno implementacijo digitalnih marketinških kampanj. Primerna je tudi za vse, ki jim njihova marketinška strategija ne prinaša uspeha.

Cilji in pričakovani rezultati delavnice:

Udeleženec/ka:

– ima fokus pri svojih marketinških aktivnostih,

– pozna svoje ciljne skupine,

– ve kako učinkovito komunicirati svoje ključne prednosti posameznim ciljnim skupinam,

– razume pomen faz pri oglaševanju, ter koncept nakupnega “lijaka” (ali odločitvene poti),

– zna bolj jasno in nedvoumno komunicirati, kaj so njegove prednosti in kaj so sploh njegove storitve/izdelki,

– ima postavljene temelje za izdelavo načrta ali celo obširnejše marketinške strategije;

Lahko bi poenostavljeno rekli tudi, da udeleženec po koncu delavnice ve KOMU, KAJ, KAKO, KJE in KDAJ prodaja. (5 x K).

Trajanje: od 09:00 do 15:00

Cena: 250 EUR (brez DDV)

Za prijave do 10 dni pred izvedbo delavnice, vam nudimo 20 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 30 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo.

Delavnico bo vodil g. Damjan Blagojevič, ki je strokovnjak za digitalni marketing, B2B marketing, optimizacijo konverzij in prodajnih procesov ter grajenje optimalnih nakupnih poti. Podjetjem pomaga identificirati njihove prodajno-marketinške potenciale, in »bolečine”, s katerimi se soočajo, ter implementira ustrezne, personalizirane rešitve.

Vodi delavnice in predava s področja digitalno-marketinških strategij, B2B marketinga, LinkedIn-a,…. Damjan ima izkušnje z oglaševanjem na 15-ih evropskih trgih, v ZDA ter na Bližnjem vzhodu. V zadnjem času je delavnice in usposabljanja vodil za številna podjetja in organizacije: GLS Slovenija, RAGOR (Razvojna agencija Zgornje Gorenjske), Jamnik packaging company d.o.o., Inštitut Jožef Stefan, Packagesender d.o.o.. predaval je čalonm Tehnološkega parka Ljubljana, delavnice je vodil za BIC (Business Intelligence Center),…

Označi št. udeležencev:

Informacije o seminarju

Kontakt


Datum izvedbe in lokacija:

21.10.
M Hotel Derčeva ulica 4, Ljubljana
Trajanje: 1 dan
Cena: 250 EUR (brez DDV)
Označi št. udeležencev:

Seminar za podjetje

Za pripravo ponudbe klikni na povpraševanje po ponudbi