header

B2B MARKETING- praktična delavnica s poudarkom na digitalnem marketingu in digitalnih kanalih ter orodjih

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu.

Po raziskavi SURS-a, išče informacije o izdelkih ali storitvah prek interneta 70% uporabnikov interneta v Sloveniji.

Digitalni marketing vam omogoča interakcijo z vašimi (potencialnimi) kupci. To pomeni, da imajo kupci dodaten kanal, prek katerega lahko z vami stopijo v stik, in sicer kjerkoli in kadarkoli si to želijo – tudi zunaj uradnega delovnega časa vašega podjetja.

Vaša naloga je, da ste v komunikaciji na spletu dostopni, odzivni in zanesljivi – ravno tako, kot bi bili v vsaki drugi komunikaciji s kupci.

Na praktični delavnici se boste naučili:

  • Ključne (temeljne) razlike med B2B in B2C marketingom
  • Nakupna pot in kupec – B2B vs B2C marketing
  • Ključna orodja in metode v digitalnem marketingu
  • Kako postaviti optimalne digitalno-marketinške modele, oblikovati prodajne lijake, in kako nam pri tem pomagajo analitični podatki
  • Kako kreirati optimalno potovanje obiskovalca (»buyer journey) ter empatično uporabniško izkušnjo (UX) na vseh digitalnih stičnih točkah z vašim podjetjem/blagovno znamko.
  • Zakaj je vaš celoten digitalno-marketinški ekosistem močan le toliko, kot je močan njegov najšibkejši člen
  • Niti en posel in niti eno samo podjetje ni enako drugemu – zakaj je le personalizirana rešitev prava rešitev, in ne “one-size-fits-all”
  • Izobraževalni pristop k marketingu (ali “izobraževalni” marketing) – pomembnost izobraževanja trga
  • Content marketing in B2B “storytelling” – kako lahko podjetja v B2B branžah  učinkoviteje nagovarjajo svoje ciljne skupine

Ne pozabite – ko ne skrbite za svojo digitalno prisotnost, preprosto prepuščate potencialne kupce drugim podjetjem. Tudi če ste v spletu že prisotni, a so vaši konkurenti bolj vidni in aktivni od vas, obstaja velika verjetnost, da vas kupci ne bodo našli.

Delavnica je primerna za marketing strokovnjake, prodajnike, tiste, ki bi radi razumeli logiko strateškega načrtovanja spletnih aktivnosti vse, ki si želite pridobiti praktična znanja za samostojno implementacijo digitalnih marketinških kampanj.

Trajanje: od 09:00 do 15:00

Cena: 250 EUR (brez DDV)

Za prijave do 10 dni izvedbo delavnice, vam nudimo 20 % popust, če se prijavite kot pravna oseba in 30 % popust, če se prijavite kot fizična oseba!
Ugodnosti se ne seštevajo!

Delavnico bo vodil g. Damjan Blagojevič, ki je strokovnjak za digitalni marketing, B2B marketing, optimizacijo konverzij in prodajnih procesov ter grajenje optimalnih nakupnih poti. Podjetjem pomaga identificirati njihove prodajno-marketinške potenciale, in »bolečine”, s katerimi se soočajo, ter implementira ustrezne, personalizirane rešitve. Vodi delavnice in predava s področja digitalno-marketinških strategij, B2B marketinga, LinkedIn-a,…. Damjan ima izkušnje z oglaševanjem na 15-ih evropskih trgih, v ZDA ter na Bližnjem vzhodu. V zadnjem času je delavnice in usposabljanja vodil za številna podjetja in organizacije: GLS Slovenija, RAGOR (Razvojna agencija Zgornje Gorenjske), Jamnik packaging company d.o.o., Inštitut Jožef Stefan, Packagesender d.o.o.. predaval je čalonm Tehnološkega parka Ljubljana, delavnice je vodil za BIC (Business Intelligence Center),…

Označi št. udeležencev:

Informacije o seminarju

Kontakt


Datum izvedbe in lokacija:

4.11.
M Hotel Derčeva ulica 4, Ljubljana
Trajanje: 1 dan
Cena: 250 EUR (brez DDV)
Označi št. udeležencev:

Seminar za podjetje

Za pripravo ponudbe klikni na povpraševanje po ponudbi