header

A-TQM AND KANO MODEL FOCUSED ON CUSTOMER DELIGHT BEYOND CUSTOMER SATISFACTION

18. in 19. april 2019, Radisson Blu Hotel Plaza Ljubljana

Dr. Noriaki Kano je pedagog, predavatelj, pisatelj in svetovalec na področju vodenja kakovosti. Je razvijalec modela zadovoljstva strank (zdaj znan kot Kanov model), katerega enostavna razvrstitev razlikuje med osnovnimi in navdušujočimi atributi, povezanimi s koncepti kakovosti kupcev. Kano je edini častni član treh združenj za kakovost, tj. Mednarodne akademije za kakovost (IAQ), Ameriškega združenja za kakovost (ASQ) in Japonskega društva za nadzor kakovosti (JSQC).

Na dvodnevnem seminarju, ki je namenjen vsem direktorjem kakovosti, middle in top-menedžerjem ter vsem tistim, ki se pri svojem delu srečujete s kakovostjo, bo z vami delil svoje večletne izkušnje in poglede na učinkovitost in funkcionalnost kakovosti ter še neobjavljene modele in raziskave. Kanov model se osredotoča na izgradnjo zadovoljnih strank, ki postanejo vaši ambasadorji in torej vaš ugled blagovne znamke ponesejo naprej do novih kupcev.

PROGRAM

PRVI DAN, 9:00 – 17:00
1. Authentic Overview of TQM
• Business and TQM
• House of TQM
• Quality Sweating Theory
• TQM Vehicles
2. Kano Model as Attractive Quality Theory
• Historical changes of quality as a competitive advantage
• Theory of Attractive Quality
• The life cycle of Attractive Quality
• Attractive Quality Creation
• Internal Structure of Quality- deductive approach to quality
3. Activated Quality Assurance
• QA Matrix
• Butterfly Model
• Vertical Evaluation beyond Horizontal Evaluation

DRUGI DAN, 9:00 – 17:00
1. Integrated and Appropriate Procedure for Quality Improvement – Not only problem solving, but also task achieving.
2. Aggressive Quality Management for New Product Development
• QFD – Inductive approach to quality
• Internal Structure of Quality – deductive approach to quality
• T – Typed Matrix for reducing Troubles in NPD
• Train platform Model for Project Management as Non-repetitive work
• Attractive Quality Creation
3. Advanced TQM toward »Quality for Sales« to »Quality for Cost«
• Q1 (Past Quality)
• Q2 (Present Quality)
• Q3 (Future Quality)
4. Additional Quality Management in Servicing
5. TQM Adapted to the internet environment
• ICT – Information and Communication Technology
• IoQ – Intranet of Qualities
• IoT – Internet od Things

KOTIZACIJA
Kotizacija za dvodnevni seminar je 490 EUR brez DDV
Popust ob prijavi več oseb iz iste organizacije je 10%

Kotizacijo nakažete pred dogodkom na Bureau Veritas, d.o.o., TRR: SI 56 0310 0100 3001 343, in se ob tem sklicujete na 348401. ID za DDV je SI74639137.

Informacije o seminarju

Kontakt


Predavatelji

Datum izvedbe in lokacija:

18.4. in 19.4.2019
Radisson Blu Plaza Hotel Ljubljana, Bratislavska cesta 8, Ljubljana
Trajanje: 2 dni
Cena: 490 EUR (brez DDV)
Označi št. udeležencev:

Seminar za podjetje

Za pripravo ponudbe klikni na povpraševanje po ponudbi