header

Leta že govorimo o tem, da mora biti kupec v središču pozornosti in delovanja podjetja in verjetno ne obstaja več veliko podjetij, ki se s tem ne bi strinjalo in tudi vzpostavilo merjenje zadovoljstva odjemalcev. Po raziskavah Forbsa imajo blagovne znamke, ki imajo vrhunsko uporabniško izkušnjo, 5,7 – krat več prihodkov, kot njihovi konkurenti. To so podjetja, ki vlagajo v uporabniško izkušnjo in močno kulturo, ki je osredotočena na stranke.

Kako se lotiti izboljšanja zadovoljstva kupcev, vzpostaviti ali izboljšati kulturo osredotočenosti na stranke, boste izvedeli na praktični delavnici, ki bo potekala 8.12.2021. 

Za prijave do 24.11. bomo priznali 10 % popust na kotizacijo.

Cilji interaktivne delavnice:

  • Poenotiti razumevanje osredotočenosti na kupca
  • Predstaviti uporabo različnih načinov merjenja in zbiranja odzivov v praksi
  • Predstaviti funkcijo skrbništva nad zadovoljstvom kupcev v podjetju in različne načine organiziranosti
  • Predstaviti konkretne ukrepe za načrtovanje in izboljšave zadovoljstva kupcev pri obstoječih produktih, storitvah, procesih
  • Skozi Design thinking pristop udeležence opolnomočiti za izvedbo konkretnih naslednjih korakov za izboljšanje zadovoljstva njihovih kupcev

PROGRAM DELAVNICE

8:30 – 10:00 Kaj v praksi pomeni biti osredotočen na kupca in koliko “customer centric” je vaše podjetje? 

  • Podpora osredotočenosti na kupca v strategiji podjetja
  • Vzpostavljena merjenja in tehnološka podpora
  • Vzpostavitev “Customer feedback loop” – povratne informacije strank v enem skupnem viru podjetja
  • Izvajanje izboljšav zadovoljstva kupcev
  • Vključenost (povratnih) informacij s strani kupcev v razvojni proces
  • Organiziranost oddelkov in ekip za doseganje večjega zadovoljstva kupcev–  KPI, Chief Customer Officer/Customer experience manager

9:30 – 10:30 Primeri različnih načinov merjenja zadovoljstva kupcev ter njihove prednosti in slabosti

10:30 – 10:45 Odmor

10:45 – 12:00 Kako izboljšati zadovoljstvo kupcev – konkretne tehnike v obliki timskih delavnic in različnih orodij 

  • Vision & Strategy of customer experience
  • Customer journey hack
  • Process Hack
  • Design Thinking
  • Design sprint
  • Vloga facilitatorja v timskih delavnicah

12:00 – 13:00 Kosilo

13:00 – 15:00 Design thinking delavnica: Kako povečati osredotočenost na kupca v vašem podjetju oz. organizaciji? 

Natančno moderiran postopek Design thinking, na katerem vas bomo popeljali od definiranja konkretnega problema do prototipirane prve verzije rešitve za izboljšanje zadovoljstva kupcev v vašem podjetju, ki bo naslednji korak za povečanje vaše osredotočenosti na kupce.

Čas trajanja

08:30 – 15:00.

Lokacija

V živo, preko spleta.

Certifikat

Po seminarju bodo udeleženci prejeli potrdilo o udeležbi na strokovnem seminarju.

O predavateljici

ŠPELA ZAKOTNIK

Specialistka na področju strateškega načrtovanja in upravljanja uporabniške izkušnje, z večletnimi izkušnjami vzpostavljanja osredotočenosti na kupce. Design thinking trenerka in facilitatorka delavnic kot so customer journey hack, process hack, design sprint, customerdiscovery, hitra prototipiranja in testiranja novih ponudb in storitev na strankah.