header

sreda 17. april 2019, Kongresni center Brdo pri Kranju

Uvodni govornik bo guru kakovosti dr. Noriaki Kano, ki bo na osnovi Kano modela kakovosti predstavil pot od zadovoljnega do navdušenega odjemalca. Z nami bodo tudi  Igor Verstovšek iz podjetja Cosylab; Simon Mesec iz družinskega podjetja Mebor, prejemnik zlate gazele 2018; Aljoša Bagola, strokovnjak za marketing in kolumist; Alenka Glas, vodilna presojevalka sistema upravljanja neprekinjenega poslovanja; svetovni podprvak in državni rekorder v prostem potapljanju Samo Jeranko; na koncu pa nam bo zaigral in zapel Vlado Kreslin.

Dogodek je namenjen menedžerjem, odgovornim za kakovost, zaposlenim v prodaji in marketingu ter odgovornim za razvoj kadrov.

PROGRAM
08:30 – 09:00 Prihod in registracija udeležencev

09:00 – 11:00 Prvi del
»With Kano model, from customer satisfaction to customer delight!«
Dr. Noriaki Kano
Dober izdelek za konkurenčno ceno
Simon Mesec, Mebor d.o.o.
Zagotavljanje kakovostnega načrta neprekinjenega poslovanja
Alenka Glas, Pro.Astec d.o.o.

11:00 – 11:30 Odmor

11:30 – 13:30 Drugi del
»Zakaj smo vsi malo milenijci?«
Aljoša Bagola, Pristop d.o.o.
»Zakaj mladi pridejo in ostanejo pri nas?«
Igor Verstovšek, Cosylab d.d.
»Kaj so me naučili potopi preko 110 metrov?«
Samo Jeranko
Vlado Kreslin »Vse se da!«

13:30 Pogostitev in druženje

Kotizacija je 150 EUR brez DDV (183 EUR z DDV) za enega udeleženca. V primeru prijave dveh udeležencev iz iste organizacije tudi letos velja 2 + 1 gratis. Kotizacijo nakažete pred dogodkom na Bureau Veritas, d.o.o., TRR: SI 56 0310 0100 3001 343, in se ob tem sklicujete na DK 17.4.2019. ID za DDV je SI74639137.

Zaradi organizacije dogodka vam bomo zelo hvaležni, da nam čimprej posredujete vašo prijavo.

Splošni pogoji